Ustawienie Caddytek Cruiser Rc 900

Caddytek Cruiser RC 900 to możliwie najbardziej zaawansowane wózki golfowe w ofercie Caddytek. Posiada wszystkie najnowsze funkcje, takie jak wyświetlacz LCD, kontrola prędkości, GPS, nawigacja i wiele innych. Ponadto ma wygodną i lekką konstrukcję, która pozwala graczom używać go długo bez zmęczenia. Ponadto wyposażony jest w wiele akcesoriów, w tym dwa schowki, które można użyć do przechowywania małych przedmiotów, takich jak klucze lub telefon. Dzięki temu gracz nie musi nosić ze sobą żadnych dodatkowych przedmiotów.

Ostatnia aktualizacja: Ustawienie Caddytek Cruiser Rc 900

Witam. Posiadam taki kombajn już ładnych parę lat ale mam jeszcze kilka problemów, dodatkowo może ten post pomoże innym w celu optymalnych ustawień swoich maszyn.

Problem jaki mam to czystość zboża w zbiorniku, wiem że można podkręcić wiatry ale straty będą zbyt duże a nie oto chodzi.

Teraz konkrety:

Parametry koszenia:

1. Pszenica

- młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłotów w zbiorniku)

- sita - górne prawie zamknięte (1 ząbek), dolne 11 okrągle

- wiatry - ok 4

- kłosownik - tarka

- prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 5 ton z h zboża) 2 bez lub z minimalnym przyśpieszeniem

2. Jęczmień jary

- młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłóconych kłosów w zbiorniku), blachy pod klepiskiem

- wiatry - ok 3, 5 - 3, 8

- prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 4 ton z h zboża) 2 przyśpieszaczem tak w połowie

Problemy:

- zależnie od zboża ( wilgotne lepiej, suche gorzej i analogicznie czyste gorzej zachwaszczone lepiej) idą do zbiornika niedomłócone kłosy ( jęczmień) i ziarno z plewą ( pszenica)

- wpadają też krótkie kawałki słomy ( tu raczej moja wina bo za mała szczelina na wylocie, pocięte zboże (oczywiście tak 5 na 100:)) ale jak zwiększę to problem wyżej tylko narasta)

Spostrzeżenia

- zwiększanie wiatrów tylko nieznacznie zmniejsza ilość niedomłotów za to zwiększa ilość strat z tyłu

- zwiększenie szczeliny na wylocie zmniejsza ilość pociętego zboża i kawałków słomy ale zwiększa ilość niedomłotów

- otwarcie sita górnego zwiększa ilość zanieczyszczeń jak wyżej.

Powiem tak, mój kombajn ze mną jako jego operatorem nie jest wirtuozem czystości, znajomy JD 955 ma zdecydowanie lepiej wymłócone. Ojca kolega znowu ma Fahra M1300 ( kierowca SKR i miał kilka sam kombajnów już w życiu) i mówi że Fahr młóci najlepiej, poradził mi abym sobie zregenerował kłosownik więc napawałem łopatki i oszlifowałem ale nie wiem jaka powinna być szczelina miedzy łopatką a tą blachą. Wiem tylko tyle że u mnie niewiele to pomogło.

W innych markach są kierownice wiatru, w tych maszynach nie ma ale czy to aż tyle daje?

Sito dolne - Class - owcy w okolicy mówią że musi być sito z podłużnym oczkiem ( tam chyba jest 5, 6x50 mm) bo te okrągłe puszczają trochę śmieci.

Tylna przegroda ta za sitami, jak macie ja wysoko podniesioną, ja zawsze ustawiałem na równo z tymi drutami, teraz mam ok 1 cm wyżej ale raczej bez zmian.

Może ktoś na podstawie opisu podpowie mi co zrobić lepiej lub może popełniam jakiś rażący błąd, przyznam że jestem samoukiem w tej dziedzinie ale coś tam wcześniej miałem wspólnego ( ojciec miał jako jeden z pierwszych na wsi kombajn super Wistula:), teść ma bizona który lepiej czyści niż mój i dlatego ten post:))

23 godziny temu, Bartek_S79 napisał:

Jak oceniasz działanie sztycy Magury. Są jakieś opóźnienia w działaniu, czy reakcja po wciśnięciu manetki jest natychmiastowa. Kupiłbyś ją ponownie, czy raczej nie polecasz.
Z Magury jestem bardzo zadowolony. Ma minimalne opóźnienie, ale moim zdaniem to nie przeszkadza. Poza tym chociaż mechaniczna sztyca działa szybciej, to chwilę też trwa pokonanie mechanicznego oporu tradycyjnej manetki. Tu wystarczy lekkie dotknięcie. W sumie może więc wyjść podobnie. Sama manetka mogłaby być natomiast trochę dyskretniejsza i wyglądać jak manetka, bo wszyscy pytają co to jest  Myślałem o bezprzewodowym Reverbie, ale tradycyjne Reverby mają tyle negatywnych opinii, że wolałem nie ryzykować, szczególnie za jakieś kosmiczne pieniądze jakie trzeba dać za AXSa. Magura jak dotąd niezawodna, i nie łapie luzów.
16 godzin temu, woojj napisał:Bardzo dobry rower. Waga rewelacyjna;-)) Spark to chyba obok Scalpela najlepszy full XC. Ja wolałbym go zaSramować.O nie  Ja zdecydowanie optuję za Shimano  
Co nowego:
RockShox SID Select+ RL3 110mm skoku
Korba Shimano XTR

Rama:
Spark RC Carbon / IMP Technology / włókna HMF / Zoptymalizowana pod 1x / BB92 /Karbonowy wahacz # SW Haki pod Boost 12x148mm
TBC Trunnion Box Construction
Widelec:
RockShox SID Select+ RL3 Air
Optymalizowany tłumik / 3 tryby pracy / oś 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / zwężana rura sterowa
Blokada / Regulacja odbicia. / Skok 110 mm
Amortyzator (Tył):
FOX NUDE EVOL Trunnion optymalizowany dla SCOTT z ustawieniami skoku i geometrii, 3 tryby: Blokada-Kontrola trakcji-Zjazd / DPS / Regulacja tłumienia / Skok: 100-70-Blokada / 165X40mm
Zdalne sterowanie:
System zawieszenia SCOTT TwinLoc / manetka pod kierownicą / 3 tryby / Zintegrowana z obejmą chwytu
Stery:
Syncros Pro Drop in / Tapered 1. 5"-1 1/8"
rozmiar łożysk 42mm and 52mm
Przerzutka (Tył):
Shimano XTR RD-M9100 SGS
Shadow Plus / 12 biegów
Hamulce:
Shimano XTR M9100 Disc
Manetki:
Shimano XTR SL-M9100-IR / Rapidfire Plus
Ispec EV clamp
Korbowód:
Shimano XTR FC-M9120-1 / Hollowtech 2
32T
Prowadnica łańcucha:
SCOTT custom
Oś korbowodu:
Shimano SM-BB71-41A / shell 41x92mm
Kierownica:
Syncros Fraser 1. 0 Carbon
T shape flat / 9° / 740mm
Chwyty przykręcane Syncros Pro
Mostek:
Syncros XR1. 5 -8°
Integrated Spacer & Top Cap
Aluminium 2014 / 31. 8mm / 1 1/8"
Sztyca:
Syncros Duncan 1. 0 Carbon
10mm offset / 31. 6x400mm
Siodło:
Syncros Belcarra Regular 1. 5
Pręty tytanowe
Rotor:
Shimano RT-MT800 CL / 180/F i 160/R
Łańcuch:
Shimano XT CN-M8100
Kaseta:
Shimano XT CS-M8100-12 / 10-51 T
Zestaw kołowy:
Syncros Silverton 1. 5 CL
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost
Obręcz 25mm Tubeless Ready 28H / Micro Spline
Oś Syncros ze zdejmowaną dźwignią z narzędziem
Opona (przód):
Maxxis Rekon Race / 2. 35" / 120TPI Kevlar Bead
Tubeless Ready / EXO
Opona (tył):
Akcesoria:
Oś transportowa
Orientacyjna waga:
11, 10 kg

Ustawienie Caddytek Cruiser Rc 900

Bezpośredni link do pobrania Ustawienie Caddytek Cruiser Rc 900

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Ustawienie Caddytek Cruiser Rc 900